מנוע מיבוא איסוזו איפון

החלפת מנוע מיבוא עבור כל המודלים והשנתונים של איסוזו איפון, כולל אחריות מלאה. במסגרת השירות שלנו אנו דואגים לספק לכם מנוע שמור שיובא על ידנו מחו”ל ובוצעו בו בדיקות מקיפות.

החלפת מנוע מיבוא זו המומחיות שלנו

השירות המרכזי של מנועי היבואן הינו אספקה והחלפת מנוע מיבוא עבור כל סוגי הרכבים ועבור איסוזו איפון בפרט. במידה ויש צורך (נבצע בדיקה אם ניתן לתקן את המנוע התקול ואם זה משתלם) אנו נספק לכם מנוע חלופי, אותו נתקין בצורה יסודית לאחר פירוק המנוע התקול. אנו נחליף גם שמנים ונוזלי קירור ונבצע בדיקת תקינות מקיפה לאחר ההתקנה כדי לוודא שאתם מקבלים מנוע במצב מצוין טרם החזרה לכביש. כמו כן, נדאג לספק לכם שטר מכר מסודר עם כל הפרטים של המנוע החלופי (לשם רישום המנוע מול משרד הרישוי).

שירות מלא עבור מנועי איסוזו איפון

החלפת מנוע לרכב זוהי המומחיות שלנו, אך אנו נותנים שירות מלא למנוע הרכב וחלקיו, אם זו החלפת ראש מנוע (לעיתים זה אפשרי וניתן לחסוך בעלויות במקום ביצוע החלפת מנוע מלאה), שיפוץ מנוע, החלפת מזרקי דלק (אינג’קטורים). שירותים נוספים: החלפה / תיקון של יחידת ABS, אספקה והתקנה של גירים מיבוא.

מנועי היבואן – הכתובת להחלפת מנועים מיבוא

במידה וישנה תקלה במנוע – אל תהססו. פנו אל מרכז המנוע ואנו מבטיחים כי נדאג לספק לכם את המענה המקצועי והמשתלם ביותר עבורכם: אנו מספקים עבורכם מנוע במצב מעולה שיובא ממדינות מתקדמות עם מוסר טיפולים גבוה לצד תרבות נהיגה טובה (יפן, גרמניה ועוד) ודואגים להתקין את המנוע בצורה המקצועית ביותר. כך שבכל מקרה של שאלה בקשה אנו הכתובת היחידה עבורכם, ללא צורך לפנות לגורמים נוספים. כיבואן מרכזי אנו מספקים את המנוע ישירות לצרכן, כך שאתם חוסכים בעלויות התיווך ומקבלים אחריות מלאה ושירות מעולה!

תפריט ניווט

מצאת את הדגם שלך ברשימה? כנראה שיש לנו מנוע בשבילך, מוכן לאספקה והתקנה

צרו קשר היום או חייגו: 077-3635300

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן